2009/3/31

瘋狂野獸樂隊 - False Alarm

今次想同大家介紹一隊出親show都會跌眼鏡既band,佢地成日都玩得好投入好癲,又跳又碌地,隊員既隨身物品隨時有可能跌出黎!

當然,呢隊band值得受注目既梗係唔只跌野咁簡單啦,其實佢地好懂得使用大量既結他effect黎營造唔同既聲音效果同感覺。佢地話呢D係製造嘈音喎,但我覺得就算係嘈音,都係好聽既嘈音!除左結他effect,歌曲旋律亦好輕快好易上口,聽幾聽就可以跟住唱!

歌詞方面,佢地除左會寫自己既故事外,亦會坦盪盪地唱出男女間既關係,歌詞露骨到不得了,比少少大家睇:

after i fxxked you i will go to school
and talk to all my friends
and teachers and principal

點睇?係唔係想聽下究竟係點既歌?咁就要快D上MOOV聽下佢地出過既兩隻專輯啦!


推介歌:






《My Sweetie Valantine》《淚眼煞星》










《Eat And Sing》《Biological》

沒有留言:

張貼留言